September 11, 2011

Eidulfitri 2011...

Tahun 2011 bersamaab 1432 hijriyah. Aku menyambut raya di malaysia buat kali terakhir bersama keluarga dan sanak saudara serta rakan2. Aku bkl berlepas ke Mesir pd 24/09/11 bersamaan 3.15 pagi. Taun ny aku rse agak meriah aku beraya. Walaupun ta dpt byk duet raye, aku rase puas sgt. Raya tahun ny mungkin menjadi detik manis dlm kehidupan aku. Haha. Cam wat novel plak. Taun ny aku dpt rye bersama keluarga seperti biasa aku lakukan setiap tahun. Raya pertama kebiasaannya aku akn beraya di rumah atuk dan nenek aku di sini di banting la. Then, ptg ye aku btolak ke rumah atuk dan nnek aku kt jhr plak. Rumah atuk dan nnek aku kt johor ramai plak yg dtg sbb kaki atuk aku da kne ptg. Agak krg gembira la raye kt umah atuk aku kt johor. Spt taun2 biase aku g la menziarah kt umah sdare nenek nan atuk aku kt jhr. Bsk ye aku blek umah la kt banting. Pg la beraye stu hri g sdare2 kt banting ny. Oke la. Nnty smbg lg. Aku da penad menaip la. Oke. Gtg.

No comments:

Post a Comment