June 4, 2011

Sambungan penad...

Msty plik ken asl aku post penad jek b4 tiz ken. Haha. Sje jek wat panik haha. Ske la ek. Aku law menaip mmg byk haha. Haha. Ase2 law dlm menaip ade la dkt 50 pktaan haha dlm post aku. Haha. So bsabar je la ek. Haha. Act mmg aku da lme sgt kot ta hapdet belog aku ny. Ape la lg belog aku nan awek aku lg ken. Haha. Mlm td myakitken aty aku jek kt uptown banting nan al-ikhsan kt banting ny. Penad aku cri. Sume brg tade kot. Hurm. Aku puas la kua mncri dr kul 8.00 smpi la kul 9.00 mlm ken. Brg yg aku cri sume ta jmpe. Haish. Ssah yek na shpin kt banting ny. Haila. Nseb bek aku ny penyaba. Haha. Eh. Aku ase da pnjg gler kot menaip ny. Oke. Got to go. And most important thing. Aku sayang sgt kt bdak yg susah romantik 2. Haha. Oke buhbye.

No comments:

Post a Comment